HomeEl dia a diaMOBILITAT A MONDOVÍ

MOBILITAT A MONDOVÍ

El passat dia 11 de març, vuit alumnes del nostre centre, l’IES Tirant lo Blanc, va començar la seua mobilitat ERASMUS direcció a Mondoví (Italia) amb el projecte KA 121VET, per a alumnat de cicles formatius de grau mitjà i KA 131HED, per a alumnat de cicle formatiu de grau superior.

Tres alumnes faran una estada de 37 dies, dos de 60 dies i altres tres de 93 dies per realitzar la formació en centres de treball en empreses italianes del seu sector.

Durant la primera setmana van acompanyats de la Directora del centre, Carmen Fuster Mollà i per la cap d’estudis Carmen Chaveli Bertó.

Els alumnes que viatgen amb el projecte KA121 VET són:

• Denis Pulyk i Angel Manuel Sanchez López del cicle d’Instal·lacions elèctriques i automàtiques
  • Nicolás Coria Canto i Guillem Bautista Miñana Morant del cicle d’instal·lacions de telecomunicacions.
  • Francisca Alberola García, del cicle de Farmàcia i Parafarmàcia.

Els alumnes que viatgen amb el projecte KA131 HED són:

• Angel de Diego García i Yoel Rubio Verde del cicle de laboratori mèdic i bioquímic.
  • Nerea Pérez Sanz del cicle de comerç internacional.

De segur tindran una experiència única.

8 de març 2024 - Di
MOBILITAT INTERNACIO