19/05/2024
HomeEl dia a diaMOBILITAT D’ALUMNAT D’ESO I BATXILLERAT A MALTA

MOBILITAT D’ALUMNAT D’ESO I BATXILLERAT A MALTA

Passat dijous, dia 2 de maig, 13 alumnes de 4t de la ESO i 3 de primer de batxillerat van iniciar la seua mobilitat cap a Malta  en el programa Erasmus 2023-1-ES01-KA121-SCH-000131699.

L’alumnat del Tirant, acompanyat per dos professors de l’especialitat d’anglès i tutors de 4t de la ESO, Bienvenida Durá i Cristian Estruch, durant una setmana,  estan realitzant activitats culturals i acadèmiques, assistint a classes d’anglès.

L’objectiu d’aquesta mobilitat és millorar les seues competències lingüístiques, consolidar competències personals i socials, així com conèixer la cultura i el patrimoni del país.

L’alumnat està allotjat en Sliema, un dels principals centres turístics de Malta, on tenen l’acadèmia d’anglès i des d’allí han fet visites a la Valeta, la capital, a Gozo una de les tres illes que conformen el xicotet país, i a diverses platges i poblacions de la Illa.

CALENDARI D’ADMISS
MOBILITAT INTERNACIO