29/03/2024
HomeOferta formativaFPGran èxit de participació les II Jornades Tècniques de Formació Professional

Gran èxit de participació les II Jornades Tècniques de Formació Professional

Durant la setmana de l’11 al 15 de desembre de l’actual curs escolar,  l’IES Tirant lo Blanc ha celebrat amb gran èxit de participació les II Jornades Tècniques de  Formació Professional, emmarcades en la II setmana europea de la FP.
En aquestes jornades han col·laborat empresaris i  professionals de diferents sectors impartint-se 23 ponències, 4 xarrades, 4 tallers, 2  visites a empreses, 1 documental  i  2 taules rodones, una al voltant de la importància de la intel·ligència emocional i el treball en equip i l’altra formada per antics alumnes de FP,  que varen  mostrar la Formació Professionals  com una opció equitativa amb altres vies educatives.
L’objectiu d’aquestes jornades és millorar la formació de l’alumnat   oferint-los una nova visió  de l’entorn professional  adaptada a les necessitats del mercat laboral, des del punt de vista dels empresaris i agents socials.
En l’acte d’inauguració contarem amb la presència de l’alcaldessa de Gandia, la Sra. Diana Morant Ripoll i de l’inspector d’educació el Sr. Salvador Colomar Gisbert.

NADAL 2017
Jornades Erasmus+ or