25/04/2024
HomeEl dia a diaEL VIATGE DE LA NOSTRA VIDA

EL VIATGE DE LA NOSTRA VIDA

L’alumnat de 2FPB en Servicis Administratius, complint amb la programació del projecte (ABP) denominat “El viatge de la nostra vida” va assistir a dues xerrades oferides per professionals del sector turístic de la nostra ciutat.
En primer lloc, visitàrem l’empresa “Viajes Gandía” on Amparo Miret com a Directora i gerent de l’agència de viatges, ens va explicar el funcionament de l’empresa i tots els productes que ofereixen, entre els que trobem viatges turístics dirigits a particulars, organització de viatges de negocis per a empreses, gestió de viatges per a grups de diferents segments (escolars, associacions, jubilats, etc.). També tinguérem l’oportunitat de comprovar la importància que tenen els departaments d’administració i comptable, així com la necessitat de treballar de manera coordinada i conjunta els diferents departaments de l’empresa.
A continuació visitàrem l’agència de viatges “Pisando Mundo” on la gerent i assessora de viatges Pilar Marcos, ens va explicar amb molt d’entusiasme tots els serveis que ofereix la seua empresa, entre els que destaquem la personalització de viatges, l’elaboració de productes turístics específics, captació de grups i d’empreses, i com a experta en protocol l’organització d’esdeveniments i congressos, demostrant-nos en tot moment quant li apassiona la seua professió, com ella es descriu, “és una creadora de somnis”!.
Sols ens queda agrair tot el que hem après d’Amparo i Pilar, ha estat una experiència molt enriquidora!.
CONFERÈNCIA ENERGIE
VISITA A L'EMPRESA R