18/04/2024
HomeEl dia a diaDIPLOMES a l’alumnat de l’IES TIRANT LO BLANC de Gandia, del Cicle Superior d’Administració i Finances

Les empreses PRAXIS MMT, ABANCA, ESIC y HERBALIFE NUTRITION, en nom de YOUNG BUSINESS TALENTS.

Han concedit els DIPLOMES a l’alumnat de l’IES TIRANT LO BLANC de Gandia, del Cicle Superior d’Administració i Finances, AIDA CAMARENA MONCHO i GENADI YANKOV YANKOV , que durant quatre mesos han utilitzat un simulador de PRAXIS MMT, gestionant una empresa i realitzant les activitats d’anàlisi, planificació i control en un entorn emulat de la realitat i competitiu. Han practicat els seus coneixements teòrics i han desenvolupat habilitats necessàries en l’administració i direcció d’empreses. Com a resultat d’aquest procés d’aprenentatge experiencial han arribat al nivell de SEMIFINALISTES en Young Business Talents 2019, havent superat totes les fases classificatòries amb resultats positius i constants.
Young Business Talents és un programa educatiu basat en l’aprenentatge experiencial, mitjançant la pràctica, en l’àmbit dels estudis preuniversitaris
generals i especialitzats, on l’alumnat gestiona de forma corporativa la seva pròpia empresa, durant 4 mesos al llarg del curs.
Vicent Mahiques Coordina el Projecte d’innovació per a l’aprenentatge de l’economia i empreses, mitjançant l’experiència en la direcció i gestió empresarial, amb l’ajuda de simuladors com el PRAXIS MMT”, en els cursos de Primer dels Cicles Superiors d’Administració i Finances i Assistent a la Direcció del Tirant, durant el present curs 2019/2020.

INFORMACIÓ DIRIGIDA
ALUMNAT DE L’IES T