25/04/2024
HomeEl dia a diaALUMNAT DE L’IES TIRANT LO BLANC DE GANDIA QUEDA FINALISTA EN EL CONCURS IV EDICIÓ FEM FUTUR FP-CAIXA POPULAR-SECOT VALENCIA.

L’institut Tirant lo Blanc de Gandia, ha presentat aquest curs 2019- 2020 tres projectes d’empresa  al concurs de la IV edició FEM FUTUR FP-CAIXXA POPULAR-SECOT VALENCIA en el que han participar 18 centres d’FP amb un total de 49 projectes.

Seniors Españoles para la Cooperación Técnica, amb acrònic SECOT, és una associació no lucrativa, apolítica, independent, aconfessional, constituïda en 1989 per iniciativa del Cercle d’empresaris i amb el recolzament del Consell Superior de Cambres de Comerç, Industria i Navegació d’Espanya, i d’Acció Social Empresarial. Els seus membres actius, Els Seniors, són professionals i executius jubilats i prejubilats que voluntàriament ofereixen els seus coneixements i experiència en gestió empresarial a joves emprenedors i emprenedores, microempreses i entitats del tercer sector que ho necessiten. La presidència SECOT València l’ostenta actualment José Francisco Soriano.

SECOT Valencia promou aquest concurs amb la voluntat de recolzar a joves emprenedors amb idees innovadores i originals, ajudant-los en el seu desenvolupament formatiu per dur a terme un projecte real, donant-los visibilitat i fent possible que es puguen convertir en una  eixida professional fructífera.

Els participants han elaborat un Pla d’empresa que permet tangibilitzar una idea convertint-la en un projecte viable. Els alumnes han treballat durant gran part del curs el seu projecte dins de diferents assignatures, rebent formació i assessorament individualitzat.

Dels tres projectes presentats per IES Tirant lo Blanc aquest curs 2019-2020, tots d’una gran qualitat i originalitat, han quedat finalistes:

• WAHO’s S.L, de l’alumne VICTOR MARCO TARRAZONA de 2n curs del cicle formatiu de grau superior de Laboratòria Clínic i Biomèdic, tutoritzat per la professora, Rosa Boix Moratal en el mòdul de Empresa i Iniciativa Emprenedora.
  • Saas S.L (servicióayuda alerta social), de MARIA ESCRIVÁ VICENS, de 2n curs del cicle formatiu de grau superior de Comerç Internacional, tutoritzat pel professor Vicent Savall Llidó en el mòdul de Comerç Digital.

Enhorabona a l’alumnat!!!

DIPLOMES a l’alumn