29/03/2024
HomeCentreCONVOCATÒRIA MOBILITAT PROFESSORAT: TIRANT D’EUROPA FP

CONVOCATÒRIA MOBILITAT PROFESSORAT: TIRANT D’EUROPA FP

MOBILITAT

Dins del Programa Europeu organitzat pel propi IES Tirant lo Blanc anomenat KA102 Tirant de Europa FP, volem oferir-vos l’oportunitat de participar com a docent en una mobilitat que s’anomena «job shadowing» que consisteix en visitar un altre centre europeu per assabentar-se del sistema educatiu del país receptor, assistir i impartir a classes allí, visitar empreses i gestionar documentació entre d’altres.

Les mobilitats del docents es fan als països on estaran presents el nostre alumnat al qual el docent escollit acompanyarà i ajudarà tant en la inserció a la vida quotidiana com en la integració al lloc de FCT. Els llocs de mobilitats són: Rotterdam, França i Alemanya.

Per a participar cal omplir el següent:
– Sol.licitud Professorat (vore document adjunt)
– CV Europass en anglés i es castellà ( link: https://europass.cedefop.europa.eu/es/documents/curriculum-vitae )
– Documentació oficial acreditativa d’idiomes
Cal entregar tota la documentació via e-mail a pe.tirant@gmail.com fins divendres 2 de desembre 2016.

Per tal que el triatge siga el més transparent possible, s’ha establert uns criteris de selecció que podeu vore en document adjunt. El llistat de la pre-selecció amb la baremació es publicarà la setmana del 12 al 16 de desembre 2016 al tauler d’anuncis de PE (al costat del despatx PE, Edifici A- planta baixa) i a la pàgina web a l’igual que tota la informació de PE.

Equip Programes Europeus
Fotos dels alumnes d