HomeOferta formativaFP14º edició del PREMI TIRANT

14º edició del PREMI TIRANT

La passada setmana l’Institut d’Educació Secundària Tirant lo Blanc de Gandia va celebrar la 14º edició del PREMI TIRANT on  es reconeix públicament la col·laboració i implicació de les empreses en la formació professional de l’alumnat. Aquest premi, que actualment se celebra de manera bianual, va comptar amb la participació de l’Excma. Alcaldessa de Gandia, Diana Morant, de la directora general de Formació Professional i Ensenyaments de Règim Especial, Marina Sánchez, de la directora de l’IES Tirant lo Blanc, Carmen Fuster, i el president de la Federació d’Associacions d’Empresaris de la Safor (FAES ), Rafael Joan.
En aquesta edició el PREMI TIRANT va ser atorgat al servei de prevenció de riscos laborals Akto SL, per la seva participació en les pràctiques de l’alumnat, així com en la formació professional dual i la implicació amb el centre, amb l’afegit de la contractació de l’alumna que actualment està realitzant les pràctiques al seu centre de treball, Elisabeth Rovira. Així mateix, es va concedir un premi al millor alumnat pel seu expedient acadèmic i el seu saber fer i saber estar, el qual va ser per l’alumna María Dolores Cabanes del cicle formatiu de Tècnic Superior de Laboratori de Diagnòstic Clínic.

Festa de FP al Tiran
PREMI NACIONAL D'EDU