HomePortadaXIV Olímpiades d’Economia

XIV Olímpiades d’Economia

L’alumne de 2º Batxillerat Humanístic Christian Torres ha estat premiat a les XIV Olímpiades d’Economia.

Les Olímpiades són un concurs de caràcter acadèmic i educatiu l’objectiu fonamental del qual és incentivar i estimular l’estudi de l’ Economia i l’Empresa entre els estudiants de Batxillerat . A més, es vol premiar l’esforç i la excel.lència acadèmica, divulgar els estudis d’Economía i Empresa, i servir de punt de trobada entre l’ensenyament secundari i la Universitat .
La Universitat Literària de València i la Universitat Politècnica de València han donat als deu alumnes guanyadors de la fase local la matrícula gratuïta per al curs 2016-2017 en qualsevol de les titulacions que s’ofereixen en la Facultat d’Economia i en la Facultat d’ADE.
La més sincera enhorabona a l’alumne i als professors del departament d’Economia Amparo Peris i  José Santos-Juanes

Visita de 3 professo
Butlletí setmanal d