29/03/2024
HomeEl dia a diaXERRADA DONES AL SUD

XERRADA DONES AL SUD

El passat dos de març, representant de l’Ajuntament de Gandia conjuntament amb representant de la fundació Centro Juana Azurduy de Bolívia, visitaren el nostre centre i realitzaren una xerrada amb el títol «SER DONA AL SUD», iniciativa emmarcada dins el fons valencià per la solidaritat.  Els testimonis de les diferents participants bolivianes a l’alumnat de primer de Batxillerat del centre els va fer conscients de la realitat que viuen les dones en els països del sud en aspectes com desigualtats polítiques, econòmiques, culturals, educatives i d’igualtat.

L’alumnat ha participat i debatut temes com ara la lluita per la igualtat en entorns rurals, la sexualitat, l’amor com a ideal romàntic, els zels i les tecnologies, els mites, estereotips i rols de gènere a Bolívia i a la Comunitat Valenciana.

Mitjançant aquesta activitat de sensibilització, els nostre alumnat ha comparat totes dues realitats i ha analitzat la bretxa en desigualtat pel que fa a l’ avanç en coeducació  i igualtat que portem endavant al nostre territori i en especial al nostre centre referent en aquesta lluita.

# Gandia

# Ajuntament de Gandia