29/03/2024
HomeEl dia a diaVISITA ODEC GRUP GESTIÓ ADMINISTRATIVA MATÍ I VESPRADA Extern

VISITA ODEC GRUP GESTIÓ ADMINISTRATIVA MATÍ I VESPRADA Extern

El passat 13 de gener, els alumnes del cicle de Gestió Administrativa del torn matí i vesprada, varen poder gaudir d´una visita a l´empresa ODEC a Gandia, a càrrec del seu Director de Qualitat, Juan Antonio Fernández, que ens va explicar de forma molt ilustrativa com funciona aquesta empresa, la qual presta serveís informàtics especialitzats en investigació de mercats, estadístiques i marquèting.

La visita va consistir en un recorregut per les instal.lacions de l´empresa on els alumnes van poder observar de quina manera mitjançant la tecnologia, introdueixen milers de dades a l´ordinador per a obtindre informació , així saber com funciona un call center, quins protocols de comunicació telefònica utilitzen, etc.

Aixi mateix, Juan Antonio ens va explicar lo important que són les habilitats comunicatives i resolutives  per a treballar en una empresa  .

Moltes gràcies a Odec per ser part en el procès d´aprenentatge dels nostre alumnes. Hem gaudit molt de la vostra visita!!!!

PRÀCTIQUES FINALITZ
Dolina, Associació