19/04/2024
HomeEl dia a diaVisita la Biblioteca Central i l´Arxiu Històric del cicle superior d´Administració i Finances

Visita la Biblioteca Central i l´Arxiu Històric
El passat dilluns 23 de Gener, l´alumnat del cicle superior d´Administració i Finances juntament amb la seva professora Rosalia Pascual, varen visitar la Biblioteca Central i l´Arxiu Històric de la Ciutat de Gandia.
La visita ha consistit en un recorregut per la biblioteca (Antic Convent de Sant Roc) , per tal de conéixer com funciona i com està organitzada , així com els serveis que ofereix com a centre d´informació, cultura i aprenentatge.
D´altra banda, també hem pogut vore l´arxiu històric, el seu funcionament i la importància de preservar la memòria històrica de la ciutat.
La visita coordinada per Dani Jimenez i Bernat Martí , ha estat molt profitosa per als nostres alumnes, ja que han estat molt participatius, i el coneixements adquirits en el módul de Comunicació i Atenció al Client, els han pogut posar en pràctica «in situ»
Projectes Volcans
Programa PEAFS