20/04/2024
HomeEl dia a diaVISITA DE LA DIRECTORA GENERAL D’INNOVACIO A L’IES TIRANT LO BLANC

VISITA DE LA DIRECTORA GENERAL D’INNOVACIO A L’IES TIRANT LO BLANC

El dia 18 de febrer, l’IES Tirant lo Blanc va rebre la visita de la directora general d’Innovació Educativa i Ordenació, Reis Gallego i Perales i del tècnic del Servei d’Innovació i Qualitat Educativa.

L’objectiu de la visita era conèixer el nostre centre, l’equip directiu i els avanços en el desenvolupament del nostres Projecte d’Innovació Educativa “Instal·lacions domèstiques innovadores, sostenibles i a prova de futur” amb la pretensió de veure el projecte d’innovació mitjançant la pràctica de l’alumnat.

Es va fer una recepció i un recorregut pel centre, després el professor del departament d’electricitat i electrònica,  Òscar Pascual i Blasco, acompanyat pels companys del departament, va explicar les diferents etapes del projecte d’innovació, els objectius aconseguits i els que estan per desenvolupar en els cursos vinent.

Posteriorment es va fer una visita als tallers on l’alumnat estava treballant un repte del propi projecte.

Va ser una gran satisfacció rebre a la directora general d’innovació Educativa i Ordenació.

MOBILITAT ERASMUS +