HomeTirant de culturaDACEVisita Aula Grial

Visita Aula Grial

El passat 5 de desembre l’alumnat de religió de 1r d’ESO visitarem la Catedral de València i l’Aula Grial.
Entre els objectius de l’activitat estaven conéixer els voltants de la Catedral de València, com un dels monuments emblemàtics de la ciutat, que a més, conté tres estils arquitectònics diferents. Així com aproximar-se a la història i les llegendes que envolten una de les relíquies més conegudes del cristianisme: El Sant Calze.
L’Aula Grial ofereix una gymkana pels voltants de la Catedral, però com que a ploure, l’alumnat no pogué fer la gymkana. No obstant això, l’activitat els va resultar interessant i enriquidora perquè visitaren els Banys de l’Almirall, que els va acostar a la vida i costums del poble jueu i musulmà. A més feren una sèrie d’activitats i dinàmiques que els mostraren el valor de les relíquies relacionades amb Jesucrist, la història i llegendes al voltant de la seua recuperació i els viatges que feren arreu d’Europa al llarg de la història.

Visita als Campus Un
CADA 25 CONTA: MR63+