HomeEl dia a diaVisita a l’empresa Casa Vigar S.L

Visita a l’empresa Casa Vigar S.L

El passat dimecres 18 d’octubre, va tindre lloc la visita a l’empresa Casa Vigar S.L, per part de l’alumnat de l’IES Tirant Lo Blanc, de Gandia, visita que va ser organitzada pel Departament de FOL , i en la qual van participar els cicles formatius de Gestió  Administrativa, Farmàcia i Parafarmàcia i Documentació i Administració Sanitària.
Prèviament a la mateixa, l’alumnat va realitzar «plogging», consistent en la recollida de deixalles per la costa del litoral de Dénia, per a posteriorment classificar i depositar les mateixes en els diferents contenidors, contribuint d’aquesta manera al seu reciclatge i reutilització, afavorint la millora del medi ambient i la sostenibilitat.
En la seua visita a l’empresa, l’alumnat va poder contemplar «in situ», el procés que seguixen aquestes deixalles, així com l’utilització del material reciclat per a produir un producte nou que després serà comercialitzat ( economia circular) . A més, van poder contemplar la infraestructura, història i cultura/ètica de l’empresa, així com el procés de producció, màrqueting i venda del producte.
Vos deixem a continuació algunes fotos de l’eixida, acitivitat extraescolar que va resultar molt gratificant per a l’alumnat.
Entre totes i tots podem contribuir a un  món millor!!
TALLER DE CIBERSEGUR
ACTIVITAT OUTDOOR or