19/04/2024
HomeEl dia a dia“VEGECO” FINALISTA EN EL CONCURS “PROYECTO EMPRESARIAL” DE LA FACULTAT D’ECONOMIA DE VALÈNCIA.

Al mes de març, l’IES Tirant lo Blanc de Gandia, va presentar al concurs “Proyecto Empresarial” que organitza la Facultat d’Economia de València, dos projectes d’empresa fets per alumnes del Cicle Formatiu de grau superior de Laboratori Clínic i Biomèdic.

Avui dia 12 d’abril ha sigut informat el centre que un dels projectes,“VEGECO”, realitzat per les alumnes Eva González Masquefa i Alicia García Català i tutoritzat per la professora Rosa Boix Moratal del departament de FOL , ha sigut seleccionat per passar a la final del concurs que tindrà lloc el dia 9 de maig a la Facultat d’Economia.

VEGECO és un projecte d’empresa ambiciós amb una doble acció: venda de menjar preparat saludable elaborat amb gran varietat de productes, molts d’ell, de conreu propi i al mateix temps venda de productes ECO.

The Big Challenge
Acte d'entrega del 2