HomeTirant de culturaDACETIRANTIANES EN EL II CONGRÉS ESTATAL C0EDUCA A GANDIA.

TIRANTIANES EN EL II CONGRÉS ESTATAL C0EDUCA A GANDIA.

La Conselleria d‘Educació i el seu equip del secretari autonómic d’Educació i Formació Professional Miquel Soler Garcia, junt als Centres de Formació i Recursos del Professorat (CEFIRE) i a l’Ajuntament de la ciutat, han realitzat un congrés de coeducació en la ciutat de Gandia els dies 20 i 21 de gener de 2023, on s’han impartit conferències i tallers d’experiències per tal d’enriquir al professorat d’infantil, primària i secundària en l’acció coeducativa, per a portar endavant una educació en igualtat a l’alumnat.

Una representació de professorat de l’associació “Tirantianes per la igualtat” del nostre centre IES Tirant lo Blanc de Gandia hem assistit al congrés per tal d’adquirir idees i donar suport a la coeducació que, des de fa 20 anys, portem fent accions coeducatives per al nostre alumnat. Hem pogut retrobar-nos amb tanta gent compromesa des de fa molts anys amb el feminisme i de nous professionals i agents d’Igualtat que van aportant-nos recursos i experiències.

Enhorabona per fer possible aquest acte tan necessari!

Xerrada informativa
CONVOCATÒRIA PROVES