28/04/2024
HomeEl dia a diaTIRANT DE VIATGES-RUTA DELS BORJA

TIRANT DE VIATGES-RUTA DELS BORJA

L’alumnat de 2FPB en Servicis Administratius, complint amb la programació del projecte d’innovació educativa “Tirant de viatges”, ha participat en la preparació i visita de la Ruta dels Borja que ha estat dirigida i guiada pel nostre company escriptor i historiador Francisco Mas.

L’alumnat ha treballat de primera mà els diferents personatges de la família Borja i la seua contribució al legat de la ciutat, han visitat els principals edificis històrics, com ara, el Palau Ducal, l’antiga universitat, el convent de Santa Clara, entre altres.

L’estudi d’esta ruta cultural que recull l’empremta i l’esplendor de la família valenciana més universal i influent d’Europa, ha aconseguit que el nostre alumnat s’impregne de la història i herència cultural de la ciutat de forma molt entretinguda i productiva.

MOVILIDAD DEL PROFES
TIRANTIANES per la i