29/04/2024
HomeEl dia a diaTaller sobre competències laborals i com millorar la empleabilitat

Taller sobre competències laborals i com millorar la empleabilitat

Els dies 29, 31 de gener i el 2 de febrer els alumnes de segon del cicle de gestió administrativa, van participar a un Dispositiu d’Accés al Talent, una formació sobre com millorar la seua empleabilitat a través de tallers i dinàmiques, a càrrec del personal tècnic del Pacte Territorial de la comarca de la Safor, La Safor Emprén.
L´alumnat va aprendre qué són les competències laborals del segle XXI, com fer una bona recerca de feina a través de portals de treball, com fer una entrevista de treball i conèixer els processos de selecció de personal.
Gràcies al projecte comarcal Connecta Talent del Pacte Territorial de la comarca de la Safor, La Safor Emprén per la vostra tasca.
CADA 25 CONTA: MR110
ACTE DE LLIURAMENT D