HomeEl dia a diaSEGONA MOBILITAT ERASMUS + PORTUGAL

SEGONA MOBILITAT ERASMUS + PORTUGAL

Les alumnes de l’IES TIRANT LO BLANC de Gandia de l’especialitat de farmàcia i parafarmàcia Nihad el Bakkali i Paula Arcos, junt amb els alumnes de l’especialitat de soldadura Oscar Miñana i Oliver Richard han viatjat a Vila Nova de Famalicao (Portugal) aquest dimecres 5 de maig dins de les diferents mobilitats del projecte KA116 Tirant d’Europa per realitzar les pràctiques formatives en empreses portugueses durant 35 dies. Així també l’alumne Dilson Fabian Yupangui de l’especialitat de soldadura realitzarà una mobilitat PRO de llarga durada (91 dies).

Aquesta mobilitat compta amb el centre CIOR com a centre soci i d’acollida, centre molt implicat en les mobilitats Erasmus + i que col·labora fortament amb el nostre centre, amb el qual s’han creat forts llaços d’amistat.

MOBILITAT ERASMUS +
El Tirant lo Blanc d