24/04/2024
HomeTirant de culturaDACERuta fallera i visita a les entitats públiques de Gandia

Ruta fallera i visita a les entitats públiques de Gandia

L’alumnat dels cicles formatius de la família professional d’Administració i Gestió de l’IES TIRANT Lo BLANC de Gandia, han participat en l’activitat complementària “Visita a entitats públiques de Gandia”. Al llarg de tota l’activitat, l’alumnat ha tingut l’oportunitat de conèixer les següents entitats públiques de la nostra ciutat:

• Oficina d’Ocupació (Labora-SEPE).
  • Tresoreria General de la Seguretat Social
  • Administració de la Agència Tributaria (AEAT).
  • Ajuntament de Gandia
  • Espai públic d’innovació social i digital Urbalab
  • Oficina de gestió tributaria de la Diputació Provincial de València.
  • Oficina de Correus

Amb l’objectiu que l’alumnat conega de primera mà les principals gestions que es realitzen en aquestes entitats, els seus responsables ens han ofert diferents xerrades entre les quals destaquem, la del Director de l’oficina de la TGSS Amadeo Signes, la de l’Alcalde de Gandia José Manuel Prieto, que junt a la Regidora de l’Àrea de Polítiques Educatives i Directora de l’IES Tirant lo Blanc Carmen Fuster ens han explicat l’organització de l’Ajuntament entre altres. També la del personal de l’oficina de L’urbalab en relació a l’emprenedoria, la innovació i l’ocupació i per últim la del Director de l’oficina de Correus de Gandia que ens ha explicat els serveis que ofereixen.

D’altra banda, destacar que tal i com estava programada l’activitat dins del “Projecte d’Esport, activitat física, salut i sostenibilitat”, tot l’itinerari s’ha realitzat caminant per fomentar l’estil de vida saludable.

Per últim, dir que l’eixida s’ha fet coincidir amb la setmana fallera per oferir al nostre alumnat l’oportunitat de poder gaudir de l’ambient festiu dels carrers de Gandia del que tantes ganes teníem després de dos anys sense falles.

Tirant de falles 202
OLIMPÍADES D'HISTÒ