25/04/2024
HomeEl dia a diaREUNIÓ INFORMATIVA AMB ALUMNAT PROJECTE ERASMUS +

REUNIÓ INFORMATIVA AMB ALUMNAT PROJECTE ERASMUS +

El passat divendres 10 de desembre l’equip de programes europeus de l’IES TIRANT LO BLANC de Gandia va realitzar una reunió a la sala SUM d’aquest centre amb l’alumnat que havia sigut seleccionat provisionalment per a participar en les mobilitats per a realitzar pràctiques formatives en diversos Estats de la UE dins del nostre projecte propi KA121 2021-1-ES01-KA121-VET-000008995. Aquestes estades permetran obrir les portes a l’alumnat per, a més de poder realitzar les seues pràctiques formatives en empreses europees, conèixer noves cultures, i desenvolupar competències personals, professionals i socials.
El projecte del nostre centre té com a eixos principals els següents. En primer lloc, la inclusió i la diversitat, per a promoure més oportunitats amb la finalitat d’eliminar barreres i obrir-se a totes les persones, incorporant una dimensió més internacional. En segon lloc, la transformació digital, és a dir, el desenvolupament de competències digitals i l’ús de les tecnologies de la informació i la comunicació a favor de l’aprenentatge. I, en tercer lloc, la sostenibilitat i el medi ambient, oferint incentius financers als participants que utilitzen mitjans de transport sostenibles, així com la sensibilització i lluita contra el canvi climàtic.
Va assistir l’alumnat, acompanyat algun pels seus familiars, on se’ls va explicar tot el procés de la mobilitat, documentació a preparar, convenis i acords que se signaran, pagament de la beca Erasmus, certificacions acreditatives de l’estada formativa, allotjaments….
Tal i com es va publicar, aquest alumnat realitzarà la seua estada formativa en diversos centres homòlegs al nostre que es troben a Vila Nova de Famalicao (Portugal), Riga (Letònia), Como (Itàlia), Chantonnay (França), Reignier (França), Carcassonne (França), Genk (Bèlgica), Rotterdam (Països Baixos).

PROVES HOMOLOGADES P
Bones festes i un en