25/04/2024
HomeEl dia a diaREUNIÓ AMB LES FAMÍLIES I ELS PARTICIPANTS DE LES MOBILITATS ERASMUS+ DEL CURS 2022/2023

Ahir a la biblioteca del centre va tindre lloc una reunió amb les famílies i l’alumnat seleccionat que aquest any realitzaran una mobilitat a l’estranger. En ella l’Equip de Programes Europeus va informar tant de les destinacions com de l’import de les beques, també es van comunicar les característiques de cada país (dates de realització, documentació necessària, professorat participant…) així com el procés de les beques Erasmus+.Aquest any l’alumnat del Tirant lo Blanc viatjarà a Chantonnay, Carcassonne, Como, Mondovi, Rotterdam, Riga i Vilanova de Famalicao per dur a terme les seues pràctiques d’empresa.
Alumnat de 2n Batxil
SEMINARI D'IGUALTAT