19/04/2024
HomePortadaReconeixement a les alumnes becades per fomentar la igualtat de gènere a cicles d’elevada inserció laboral

El passat dissabte 15 de desembre les alumnes Andrea Garde Canales i Yana Zaloha del cicle formatiu de grau superior de Prevenció de Riscos Professionals, i l’alumna Beatriz Sanz Escrivà, del cicle formatiu de grau mijtà de Soldadura i Caldereria, acompanyades per la professora de FOL, Raquel Poquet Catalá, van rebre un reconeixement per part del Molt Honorable Ximo Puig Ferrer, President de la Comunitat Valenciana, del Sr. Miquel Soler García, Secretari Autòmomic d’Educació i Investigació, i de la Sra.  Marina Sánchez Costas, Directora General de  FP i Ensenyaments de Règim Especial, per estar cursant cicles formatius amb elevada inserció laboral, però en els quals hi ha una baixa presència femenina.

galeriaAlbum de fotos

jornada informativa