HomePortadaRECONEIXEMENT A LARISA VALENTINA VADUVA, ALUMNA DE 4t ESO.

RECONEIXEMENT A LARISA VALENTINA VADUVA, ALUMNA DE 4t ESO.

S´ha fet entrega, al despatx de direcció del centre, de l’obsequi de l’Ajuntament de Gandia des del la regidoria d’Igualtat, Diversitat i Polítiques Inclusives a aquesta alumna per haver sigut finalista amb el seu cartell del «Concurs de cartells de 25 de novembre de 2017″. Aquest cartell, junt a la resta de l’alumnat de 4t d’ESO participant de tota Gandia han estat exposats en el rebedor de la Universitat Politècnica de Gandia. En recuperar-lo al centre en gener, el farem públic. És per això que l’Associació Tirantianes li ha donat també un distintiu magnètic com a reconeixement per contribuir a eradicar la violència de gènere. Els obsequis els ha entregat la directora Carmen Fuster Mollà i el seu professor de dibuix Fernando Tomás Peiró.

Larisa, per aquesta distinció, ens ha fet una il·lustració nadalenca amb molt de treball plàstic, que ha servit per a la felicitació de nadal del nostre centre.

Enhorabona!!!!

- ANY TIRANTIÀ 2017