HomeEl dia a diaPROGRAMA EUROSCOLA: CANVI CLIMÀTIC

PROGRAMA EUROSCOLA: CANVI CLIMÀTIC

El 25 de març del 2022 s’ha realitzat una activitat enmarcada dins del Programa del centre com a Escola Ambaixadora del Parlament Europeu amb l’alumnat de segon de Batxillerat Humanístic, on s’han tractat les diferents polítiques europees en referència a la cura del planeta. La sessió s’ha dedicat a debatre les iniciatives acordades a la Cumbre de Kyoto i com s’implementarà el GREEN PACT a Espanya. Després d’aquesta activitat s’ha obert un altre debat sobre les diverses iniciatives sostenibles que hi ha al centre (panells solars, llums de baix consum, contenidors de reciclatge…) i com podem augmentar-les. El grup proposa no portar paper d’alumini al centre i també portar a casa les escombraries orgàniques particulars de cadascú, de manera que al centre només quedin restes de paper i plàstic per reciclar. Iniciativa, que pretenen fer extensiva a la resta d’alumnat del centre començant donant exemple.
Finalment, es dóna a conéixer una ferramenta digital que és una calculadora de la seva petjada ecològica i que els permetrà lluitar individualment contra el canvi climàtic: www.mycarbonfootprint.eu

ACTIVITATS DIVERSES