HomeEl dia a diaPremi extraordinaris al rendiment acadèmic d’ESO

Premi extraordinaris al rendiment acadèmic d’ESO

Al nostre alumne Héctor Burguera Aguilar, de Gandia li ha estat concedit el premi extraordinaris al rendiment acadèmic d’Educació Secundària Obligatòria corresponents al curs 2017- 2018 amb la máxima nota de 10, segons Resolució de 14 de setembre de 2018, de la Direcció General de Política Educativa. L’IES Tirant lo Blanc de Gandia és un dels dos centres públics on un alumne rep aquesta distinció que ens ompli de satisfacció.

Héctor, acompanyat dels seus familiars i representants del Tirant, rebrà un diploma a l’excel·lència en el rendiment acadèmic expedit per la Conselleria d’Educació, Investigació, Cultura i Esport, que serà entregat en un acte acadèmic organitzat a l’efecte el proper 12 de març al Palau de les Arts i les Ciències de València

Cada 25 conta: MR51+