27/07/2024
HomeEl dia a diaMOBILITAT KA121VET STEPV

MOBILITAT KA121VET STEPV

Amb la mobilitat ERASMUS +2023-1- ES01-KA121-VET-000140299 de STEPV, aquest curs acadèmica 2023-2024 han sigut seleccionats 6  alumnes del centre TIRANT LO BLANC per realitzar les pràctiques formatives a Europa i tres professors per realitzar job shadowing en diversos centres educatius.

L’alumnat seleccionat ha sigut:

• Del cicle de grau mitjà de Farmàcia i Parafarmàcia: Alexandra Maria Mal que ha estat 90 dies a Roma, Nerea Giménez Martínez, durant 90 dies a Malta y Milagros Pérez Maldonado, durant 37 dies a Setubal.
  • Del cicle formatiu de grau mitjà d’Instal·lacions de Telecomuncions, l’alumne Enrique Valeriev a Malta.
  • Del cicle formatiu de grau mitjà d’activitats comercials han anat Jaume Pomar del Blanco a Tropea, Italia i Borja Moscardó Reyes a Barcelos, Portugal.

L’objectiu d’aquesta mobilitat és millorar les seues competències professionals i consolidar també les competències personals , lingüístiques i socials, així com conèixer la cultura, el patrimoni, i la forma de vida del país de destí.

També han anat tres professors del nostre centre:

• Del departament d’administració Maria del Carmen Aparisi Gomar a Creta i Rosalia Pascual Soler a Lisboa.
  • Del departament d’electricitat i electrònica ha anat José Arturo Aparicio Gimeno a Berlín.

UN PROJECTE DE CENTR
LLISTATS DE CONCESS