HomeEl dia a diaMOBILITAT ERASMUS+ MALTA STEPV

MOBILITAT ERASMUS+ MALTA STEPV

L’alumne de l’IES TIRANT LO BLANC de Gandia, Guillem Sendra Martínez, del cicle de grau mitjà de Tècnic en Instal·lacions Elèctriques i Automàtiques, ha participat en les mobilitats Erasmus +, concretament, en una mobilitat amb una durada d’un mes a Malta. Mitjançant aquesta mobilitat l’alumne realitzarà part de les seues pràctiques en una empresa maltesa on, a més de millorar la seua competència professional, podrà observar altres metodologies de treball, i consolidar també les competències personals i socials, treballant en un entorn laboral real. A més, coneixerà una nova forma de vida, cultural i lingüística, enriquint-se amb els valors europeus. Aquesta mobilitat es realitza en el marc del projecte Erasmus coordinat pel Consorci STEPV i Escola Sindical Melchor Botella amb codi 2020-1-ES01-KA121-VET-000009967, del que som part des de fa anys.

EL NOSTRE MUSEU D’
INSPECCIÓ DEL RIU S