28/03/2024
HomeEl dia a diaMOBILITAT ERASMUS + AMB EL CONSORCI STEPV I ESCOLA SINDICAL MELCHOR BOTELLA A ALEMANYA

L’ alumne de l’IES TIRANT LO BLANC de Gandia, Mario Mejía Chávez, del cicle de grau mitjà de Tècnic en Cures Auxiliars d’Infermeria ha participat en les mobilitats Erasmus +, concretament, en una mobilitat PRO amb una durada de tres mesos a Alemanya. Aquesta mobilitat es realitza en el marc del projecte Erasmus coordinat pel Consorci STEPV i Escola Sindical Melchor Botella amb codi 2020-1-ES01-KA121-VET-000009967, del que som part des de fa anys. Amb aquesta acció l’alumne podrà realitzar pràctiques formatives en una empresa alemanya, per millorar la seua competència professional, així com també les competències personals i socials, millorar l’idioma, i conèixer una nova cultura, adquirint, a més, la consciència europea.

MOBILITAT ERASMUS +