27/04/2024
HomeEl dia a diaMOBILITAT A PORTUGAL

MOBILITAT A PORTUGAL

Els alumnes del cicle formatiu de Soldadura i Caldereria David Patón  Martín i Llorenç Maroto Montagut, junt amb els alumnes de cicle formatiu d’Instal·lació i Moblament Alba Cabello Chova, Andrés Ignacio Berrios Correa i Kevin Duque Mejias estan participant, des del passat dilluns 6 de març, en una mobilitat del projecte KA121 per a realitzar pràctiques formatives en empreses portugueses del corresponents sectors.

La primera setmana l’alumnat va estar acompanyat per la professora del departament d’anglès Bienvenida Durà Guerrero que va realitzar una mobilitat d’aprenentatge per observació al centre educatiu soci  Escola Profissional Cior a Vila Nova de Famalicão.

Durant la setmana del 31 de març fins al 6 d’abril Josep Pons Blasco, Cap d’estudis d’FP, ha anat a visitar a l’alumnat i a les empreses on estan fent les pràctiques formatives. L’experiència ha està seguent molt satisfactòria.

Olimpíades organitz
PROVES HOMOLOGADES D