HomeTirant de culturaDACEMicrorelats en la “X edició Nit de Contes al Palau”

Microrelats en la “X edició Nit de Contes al Palau”

Veure contingut al FACEBOOK

Des de la IV edició d‘aquestes lectures al saló de Corones, alumnat de 1r de batxillerat llig microrelats per la igualtat d’autores i autors de secundària de parla valenciana. Aquest any han llegit una selecció dels guardonats dels XIV edició de la passada convocatòria de 2021 de l’IES Tirant lo Blanc de Gandia, concurs impulsat per l’associació de professorat “TIRANTIANES” per la igualtat.
L’acte ha estat presentat per Rafa Gomar i s’han llegit també lectures d’autores i autors consagrats i de gran rellevància en les lletres valencianes i catalanes. L’acte ha estat amenitzat per grup SAxFOR Quartet que ens han deleitat amb la seua bona música a les i els assistents.
Enhorabona a aquest alumnat i a tothom de l’organització dels comptes.
Nosaltres seguim buscant històries emotives on la joventut té un espai per poder expresar tant tan poques paraules.

RESOLUCIÓ PARCIAL D
Sortida Aula Natura: