HomeEl dia a diaMANS PER L’ALZHEIMER “PROJECTE INTERGENERACIONAL”

MANS PER L’ALZHEIMER “PROJECTE INTERGENERACIONAL”

El passat 21 de setembre i amb motiu de commemorar el “Dia Mundial de l’Alzheimer”, l’alumnat de FP Bàsica en Serveis Administratius i de Gestió Administrativa de l’IES Tirant Lo Blanc, dins del Projecte Intergeneracional “Mans per l’Alzheimer” , va participar en l’acte programat per l’Associació de Familiars de Malalts d’Alzheimer de la comarca (AFA) amb l’objectiu de donar visibilitat a l’enfermetat.
Aquest acte es va celebrar a la Plaza Major de Gandia, on Rosa Genís, presidenta de AFA Safor, va llegir un manifest reivindicant un Pla Valencià per l’Alzheimer.
En acabar de llegir el manifest, es va celebrar una globotà on els usuaris de l’associació acompanyats pels seus familiars, així com també, per l’alumnat i la resta d’assistents a l’acte tots junts van fer explotar els seus globus verds.
A continuació des del balcó del consistori es va desplegar una pancarta commemorativa. L’acte va estar presidit per representants de l’Ajuntament entre els que destaquem el Sr. Alcalde Jose Manuel Prieto, la regidora de Polítiques Educatives i Benestar Social Carmen Fuster, Directora del IES Tirant Lo Blanc i la presidenta de l’associació de familiars de malats d’Alzheimer (AFA) Rosa Genís.

CADA 25 CONTA: MR94+
“El tio de la porr