24/04/2024
HomeCampanyesActes 8 de març de 2016.

Actes 8 de març de 2016.

talleyrand

Aquest acte ha estat promogut per la nostra Associació Tirantianes, que amb aquest espectacle, hem fet possible que tota la ciutat de Gandia gaudeixca d’aquest llibre de les autores Rosa i Manola Roig sobre reflexions de Dones amb relació amb altres dones i hòmens, en diverses situacions i facetes de la vida. L’acte ha pretés, des d’una representació novedosa, fomentar la lectura d’aquest llibre i fer-nos reflexionar sobre la realitat que viuen les dones, reflexe de la desigualtat que encara hi ha en la societat.

Dinar 8 març 2016

Dones llum 2016

Acte 8 març 2016 Guardonats contrapublicitat 4t ESO

L’alumnat de 4t d’ESO han realitzat publicitat no sexista en format digital àudio i vídeo, tancant així el taller d’aquest curs on tot l’alumnat d’ESO ha participat en diversos formats: Paper en 1r i 2n  d’ESO i en Imatge digital en 3r d’ESO