28/03/2024
HomePortadaJornades de Formació (r)-EVOLUCIÓ EDUCATIVA celebrades els dies 27 i 28 de juny

Jornades de Formació (r)-EVOLUCIÓ EDUCATIVA celebrades els dies 27 i 28 de juny

​l’IES Tirant Lo Blanc, de Gandia​, amb la col.laboració del Cefire de Gandia, va celebrar el passat 27 i 28 de juny, unes jornades de formació per al professorat , titolades (r)-EVOLUCIÓ EDUCATIVA, i que van comptar amb la presència de més de 100 assitents, què no vullgueren perdre’s l’event.

L’acte d’inauguració a les JORNADES (r)-EVOLUCIÓ EDUCATIVA va comptar amb la presència del Sr. Salvador Colomar Gisbert, Inspector d’Educació de la Generalitat Valenciana; la Sra. Lorena Milvaques Faus, Vicealcaldessa i Regidora Delegada d’Igualtat, Diversitat i Polítiques Inclusives a l’Ajuntament de Gandia; la Sra. Manela Faus Mascarell, directora del CEFIRE de Gandia; la Sra. Carmen Fuster Mollà, directora de l’IES Tirant Lo Blanc, de Gandia, així com del coordinador de nostre centre, el Sr. Carlos Martí Ferrer; tots ells van coincidir en assenyalar «la voluntat de donar continuïtat a les mateixes els darrers anys; amb la finalitat de contribuir a la formació del professorat, en benefici d’una educació pública de qualitat cap al nostre alumnat.»

Els assistents van poder gaudir al llarg dels dos dies, amb la presència de ponents de reconegut prestigi, els quals proporcionaren eines per a facilitar la necessària innovació educativa, així com tècniques que permeteren al professorat, afrontar el seu dia a dia com a docents de forma més productiva i positiva.

Entre les ponències que van poder gauidr els assistents i que figuraven al programa:

• Ponència “ Aules emocionalment intel·ligents”, a càrrec del Sr. Gonzalo Acosta Castellá i la Sra. Ana Climent Boix, de Coesser Coaching, experts en intel.ligència emocional i teràpia Gestalt.
  • Ponència “Les noves metodologies aplicades a l’ESO I Batxillerat com a font d’aprenentatge”, a càrrec de la Sra. Lola Moreno Lozano, professora de llengua castellana i literatura,  premi Llegir atorgat per l’editorial Bromera i  premi IV concurs de narrativa breu.
    Ponència “Com convertir la meua aula en un espai d’aprenentatge actiu gràcies a la classe invertida o flipped classroom”,  a càrrec del Sr. Antonio Guirao, professor de Formació i Orientació Laboral, coordinador del projecte aules creatives i formador flipped learning certificat.
  • Ponència “La creativitat: l’eina del professional del futur”, a càrrec del Sr. Panxo Barrera, professor associat en Comunicació Audiovisual UPV, professor de Creativitat en EDEM Escola d’empresaris i director de Funky Angels, plataforma de negocis d’indústries creatives.

Entre alguns dels comentaris dels docents assistents a les jornades assenyalem un que deia el següent: «A partir del pròxim curs, vaig a canviar la manera d’impartir les meues tutories; vaig a entregar-me als meus alumnes per a  que siguen feliços i aconseguixquen ser les persones que realment volen arribar a ser».

En definitiva, èxit de participació i de satisfacció en els assistents a les jornades de formació (r)-EVOLUCIÓ EDUCATIVA, celebrades a l’IES Tirant Lo Blanc, de Gandia, amb l’objectiu fonamental d’ avançar en l’àmbit educatiu, adaptant la formació i transmissió de coneixements dels nostres docents, a les necessitats de l’alumnat i als temps canviants.

Ponència de Lola Moreno Lozano

Exàmens Cambridge (