28/03/2024
HomeEl dia a diaJORNADA EXPERIÈNCIES TÈCNIC SUPERIOR EN PREVENCIÓ DE RISCOS PROFESSIONALS

JORNADA EXPERIÈNCIES TÈCNIC SUPERIOR EN PREVENCIÓ DE RISCOS PROFESSIONALS

L’alumnat del cicle formatiu de Tècnic Superior en Prevenció de Riscos Professionals de l’IES TIRANT LO BLANC de Gandia ha participat en una jornada organitzada pel Departament de Prevenció de Riscos Laborals, on alumnes egressats i inserits al món laboral han fet partícips a aquest de la seua experiència durant la FCT, la FP Dual i la seua tasca laboral diària. L’alumnat que ha col·laborat en aquesta jornada aportant la seua experiència ha sigut Pau Prieto que treballa a Indecemi (SKLUM), Andrea Garde de Prevensa, i Ely Rovira d’Akto. A més, aquestes empreses són col·laboradores en la realització de pràctiques, FP Dual i jornades al nostre centre. Moltes gràcies!

MOBILITAT ERASMUS A

12 COMMENTS