28/04/2024
HomeEl dia a diaJORNADA ERASMUS PER L’ACREDITACIÓ ERASMUS EN L’ÀMBIT DE L’EDUCACIÓ ESCOLAR

JORNADA ERASMUS PER L’ACREDITACIÓ ERASMUS EN L’ÀMBIT DE L’EDUCACIÓ ESCOLAR

L’IES Tirant lo Blanc participa, des de fa molts anys, en projectes europeus dirigits a alumnat de cicles formatius de grau mitjà i superior  amb la finalitat de millorar la seua ocupabilitat, la seua formació i competències professionals.

Aquest curs escolar, ampliem les mobilitats per a alumnat de l’ESO i Batxillerat, donant així l’oportunitat de millorar  les competències lingüístiques, compartir vivències amb persones d’altres països europeus, conèixer altres cultures i fomentar l’autonomia i la capacitat de formar part activa en la societat europea prenent consciència del nostre extens patrimoni cultural europeu, així com de la diversitat lingüística i cultural.

Per aquest motiu, el passat dijous dia 2 de novembre, ens van convocar en la Conselleria d’Educació per informar-nos sobre les mobilitats escolars KA 121 SCH en les que anem a participar aquest curs 2023-2024 amb alumnat de 4t de la ESO i de primer de Batxillerat.

En aquestes jornades van fer un reconeixement al nostre centre, l’IES Tirant lo Blanc, per l’Acreditació Erasmus en l’àmbit de l’Educació Escolar i per la nostra participació en projectes europeus i reconeixement al treball i esforç en el seu desenvolupament.

A l’acte va assistir el nostre coordinador de projectes europeu, Joanvi Pascual i Blasco, que va recollir el diploma.

ACTIVITAT OUTDOOR or
L’IES TIRANT LO BL