20/04/2024
HomeErasmus+Formació ProfessionalIntercanvi amb alumnes del Lycée Sainte Marie de la localitat francesa de Chantonnay

L’hospital Francesc de Borja de Gandia ha acollit a tres alumnes procedents del Lycée Sainte Marie de la localitat francesa de Chantonnay, que han realitzat pràctiques d’auxiliar d’infermeria en les unitats de Pediatria i Hospital de Dia durant tres setmanes. Es tracta d’un intercanvi amb alumnes de l’IES Tirant lo Blanc de Gandia dins del programa Erasmus +.  Al seu torn, quatre alumnes d’aquest institut han realitzat les pràctiques d’auxiliar d’infermeria en Chantonnay.
A la foto: les alumnes amb el director d’Infermeria de l’hospital, les supervisores d’infermeria de Pediatria i Hospital de Dia, la infermera adjunta de Docència de l’hospital, les professores del Lycée de Sainte Marie i les coordinadores de l’institut Tirant lo Blanc.

Fòrum comarcal ASEL
Acomiadament de l'al