FIRA DE SALUT

Els dies 15,16 i 17 de novembre s’ha celebrat a Gandia la fira de la salut organitzada pels farmacèutics de la ciutat amb el patrocini del Col·legi de Farmacèutics de Valencia i l’Ajuntament de Gandia. El nostre IES Tirant lo Blanc ha estat visible en aquesta fira mitjançant la participació dels alumnes de segon curs dels cicles de farmàcia.
Els alumnes han pogut posar en pràctica activitats de prevenció de malalties i promoció de la salut adreçades a clients reals demandants d’aquests serveis. Han participat en activitats com prendre la tensió arterial, mesurar la glucosa i el colesterol sanguini, mesurar el retorn venós, comprovar la correcta lubricació ocular, densitometria òssia, anàlisis de la pell….
En opinió dels alumnes és una activitat en la que hauríem de participar sempre que aquest esdeveniment es duga a terme.

TIRANTIANES ENTREGA
La Universidad de Va