29/03/2024
HomeEl dia a diaÈxit rotund del Tirant en les Proves de Certificació de l’Escola Oficial d’Idiomes

El passat divendres 5 de març el nostre alumnat de 2n de Batxillerat es va inscriure a les Proves de Certificació de l’Escola Oficial d’Idiomes. Malgrat les dificultats que va implicar  la plataforma, hem aconseguit un èxit rotund: un total de 18 alumnes al C1 i 8 per al C2 de Valencià. De la mateixa manera, hem aconseguit que 12 alumnes s’inscrigueren en el nivell B1 de Francés i 2 en el B1 d’Anglés.

Estem orgullosos/es de la implicació de l’alumnat i de les famílies que des dels seus ordinadors a casa ens van ajudar moltíssim. El professorat implicat és: Adelina Rubiols, Concha Chova i Helena Climent. L’enhorabona!

CARTA ECHE – TIRAN
MICRORELATS I COEDUC