22/04/2024
HomeEl dia a diaESTADA DE PRÀCTIQUES DE 14 ALUMNES DEL CENTRE EDUCATIU CFP CEBANO MONREGALESE DE MONDOVÍ (ITÀLIA)

Passat dissabte dia 4 de febrer van arribar a Gandia 14 alumnes i un professor procedents del centre educatiu CFP Cebano Monregalese de Mondoví, Italia.
Els alumnes estaran durant 57 dies a Gandia fent les pràctiques formatives del cicle formatiu que estan cursant.
Deu dels alumnes estaran a empreses del sector del metall: Bronces Jordá, Gandirec, Esher fabricació mecànica, Visalca Metall, Oralcing Wheelchairs i Mecanitzat del metal Gandia S.L.
Altres quatre alumnes faran les pràctiques al sector de la perruqueria i estètica en: perruqueria Alexandra Molina, Saló de Bellesa Mireia Gallach, Sospirs centre d’estètica, i Lina Santamaria Saló de perruqueria.
L’alumnat i el professor s’allotgen durant la seua estada al campint L’Alqueria, entre la platja i Gandia i de segur que tenen unes pràctiques molt productives.
L’IES Tirant lo Blanc agraïm a totes les empreses la seua col·laboració en la formació del nostre alumnat i de l’alumnat Erasmus+ que rebem cada any.

Programa PEAFS
2023 UNA ANY DE PINT