HomeEl dia a diaERASMUS DAY A L’IES TIRANT LO BLANC

ERASMUS DAY A L’IES TIRANT LO BLANC

L’equip de programes europeus de l’IES TIRANT LO BLANC de Gandia, com ja va  organitzant durant diversos anys, ha celebrat l’Erasmus Day durant els dies 14 i 15 d’octubre en el hall de l’edifici A on, a més d’exposar els seus projectes europeus, ha obert les portes a tota la comunitat educativa perquè pugaconéixer de primera mà quines són les accions i serveis que ofereix en pro de la millora de la qualitat d’ensenyament-aprenentatge.

En aquesta campanya, a més, hem comptat amb dos alumnes que aquest curs passat van participar en mobilitats Erasmus on han compartit les seues experiències professionals adquirides mentre realitzaven les pràctiques formatives en empreses europees, així com les vivències personals i socials.

A més, s’ha informat sobre les línies estratègiques del nou programa 2021-2027 basades en els següents objectius. Per una banda, la inclusió  i la diversitat, per a promoure més oportunitats amb la finalitatd’eliminar barreres i obrir-se a totes les persones, incorporant una dimensió més internacional. En segon lloc, la transformació digital, és a dir, el desenvolupament de competències digitals i l’ús de les tecnologies de la informació i la comunicació a favor de l’aprenentatge. I, en tercer lloc, la sostenibilitat i el medi ambient, oferint incentius financers als participants que utilitzen mitjans de transport sostenibles, així com la sensibilització i lluita contra el canvi climàtic.

L’IES TIRANT LO BLANC és un centre referent en programes europeus, doncs compta amb l’Acreditació Erasmus i la Carta Eche 2021-2027, realitzant més de 40 mobilitats anuals per a alumnat i professorat tant de cicles formatius de grau mijtà com de grau superior.

En aquesta celebració es tracta, en definitiva, de donar a conèixer tant a l’alumnat, com al professorat totes les oportunitats que ofereix el programa Erasmus+, impulsant les mobilitats de professorat i d’alumnat, la cooperació transnacional, l’adquisició de competències no sols professionals, sinó també personals i socials, i la millora de l’empleabilitat.

#ErasmusDays

II Congrés d’àmb