HomeEl dia a diaEnhorabona per els bons resultats de les proves PAU

Enhorabona per els bons resultats de les proves PAU

L’equip directiu junt a la resta de la Comunitat Educativa, vol expressar la més sincera enhorabona al professorat implicat, als 33 alumnes de Segon de Batxillerat Científic i Humanístic-Social i als 19 de Formació Professional per els bons resultats de les proves PAU atès que de nou, un any més hem obtingut aprovat al cent per cent.

Felicitacions per la seua capacitat vertiginosa d’adaptació als canvis de paradigma d’ensenyament-aprenentatge que ha demostrat la seua enorme habilitat per adaptar-se a l’evolució tecnològica educativa en temps de confinament per pandèmia, sent capaços de formar a l’alumnat amb totes les transformacions socials, econòmiques i educatives que ha comportat per a que puguen afrontar els seus reptes de futur.

INSTRUCCIONS PER A P
ESCOLES AMBAIXADORES