HomeTirant de culturaDACEEL TIRANT ES MOU, TIRANT DEL MEDI

EL TIRANT ES MOU, TIRANT DEL MEDI

L’alumnat dels cicles formatius de la família professional Administració i Gestió  de l’IES TIRANT Lo BLANC de Gandia, acompanyats pel professorat, han participat en l’activitat “Marxa i plogging a l’Alqueria del Duc” inclosa dins del Projecte d’Esport, activitat física, salut i sostenibilitat del centre.

En aquesta activitat l’alumnat ha tingut l’oportunitat de conèixer el nostre entorn i posar en pràctica la modalitat esportiva de plogging, mitjançant la combinació de fer esport i recollir residus i escombraries, així han pogut prendre consciència sobre la preocupació per la contaminació per plàstics, papers, vidres, etc.

Per a recollir els residus, hem comptat amb la col·laboració del departament de Medi Ambient de l’ajuntament de Gandia, que ens ha facilitat guants i borses de plàstic per a depositar-los de forma selectiva durant tot el recorregut.  Per a tal fi, hem fet grups assignant un tipus de residu (plàstic, paper, vidre, restes i altres com burilles) a cada persona que ha estat  la responsable de comprovar que en cada bossa s’ha depositat el residu correcte.

En arribar a l’Alqueria del Duc hem gaudit del paratge que l’envolta i hem realitzat una activitat instructiva en la qual els diferents grups han presentat propostes de millora per tal de conservar aquest paratge protegit. Destacar, que al mateix temps que hem obtingut un benefici físic i saludable, hem proporcionat un benefici directe al medi ambient aportant el nostre granet d’arena cuidant el planeta.

Altre aspecte molt positiu, ha estat l’oportunitat que  hem tingut  al  relacionar-nos amb l’alumnat fora de l’aula, en un entorn més distès i relaxat, el qual ha resultat molt positiu, especialment en aquests moments de prevenció i pressió sanitària que estem vivint.

Bones festes i un en
CURSA SOLIDÀRIA PER