24/04/2024
HomeCampanyesEL TIRANT AMB EL 25 DE NOVEMBRE, DIA INTERNACIONAL CONTRA LA VIOLÈNCIA DE GÈNERE.

Acte 25 de novembre a La Font d’en Carròs.
Amb representació municipal, veïnat, amigues i amics i altes assistents, van gaudir del curt coeducatiu guardonat en l’edició de València 2016 «Un billete a nunca jamás» i de la lectura de 12 microrelats per Elena Peiró, Andrei, Sira, Yassin, Andrea Climent i Carmina Gregori, alumnat de 1r de batxillerat, de 12 microrelats seleccionats de les 9 edicions que l’IES Tirant lo Blanc ha convocat des de l’any 2007. Tot envoltat de música al piano del jove fontero Juanjo Peiró.

Gràcies a totes i tots per l’assisténcia i a l’Ajuntament per haver comptat amb nosaltres, l’associació Tirantianes que treballa per l’igualtat del nostre Institut.

La igualtat és tasca comuna i que no acaba aquí, l’hem de viure dia a dia.

Participants de l’acte: Alumnat de 1r de batxillerat, Sr. Alcande Pablo Puig, la regidora de cultura Cèlia Escrivà, li professoat de Tirantianes  Mercé Morell i Joan Marí.

Acte 25 de novembre a La Font d'en Carròs.

Acte 25 de novembre
CULTURA CLÀSSICA MM