26/04/2024
HomeEl dia a diaEl Cicle de Grau Mitjà de Fusta se suma a la nova metodologia de “Reptes”

El Cicle de Grau Mitjà de Fusta se suma a la nova metodologia de “Reptes”

El Departament de Fusta i Moble, en el marc de la implantació de la nova metodologia per reptes, ha realitzat un Repte zero.
El repte ha consistit en reatitzar una prestatgeria de taula en tres dies. S’ha plantejat una necessitat, el repte, i l’alumnat ha de buscar la solució passant per totes les fases del procés d’elaboració: el disseny, la fabricació i l’exposició del projecte i el producte.
El projecte s’ha realitzat en grups de 5 alumnes mesclant alumnes de primer i de segon de Cicle de Grau Mitjà.
L’alumnat s’ha enfrontat a una situació el més similar possible a la de la vida real, i l’han resolt satisfactòriament, assolint així eines i habilitats que els serviran per enfrontar-se al mercat laboral.
RESOLUCIÓ DEFINITIV
ACOLLIDA DEL CENTRE