20/04/2024
HomeEl dia a diaAprobades les mobilitats destinades a  formació de professorat i alumnat de FP

Aprobades les mobilitats destinades a  formació de professorat i alumnat de FP

EL TIRANT ESTÀ D’ENHORABONA.  Aquest any hem aconseguit rècord amb una quantitat de 78.817 euros destinats a 38 mobilitats per al nostre centre que possibilitaran la  formació de professorat i alumnat de FP en Portugal, França, Holanda, Letònia i Itàlia.

L’equip de Projectes Europeus estem feliços de comunicar-vos  que ens han aprovat 33 mobilitats del projecte  KA 102 propi del Tirant amb pressupost assignat de 74.370 euros per a alumnat i professorat de FP de Grau Mitjà, i  5 mobilitats per docents i alumnat de Cicles Superiors de FP amb pressupost atorgat de 4.447 euros que es faran realitat el curs vinent.

Document PDF del SEPIE amb l’adjudicació inicial de fons

MEMEVET. Actividades