HomeEl dia a diaALUMNAT JUNIOR ESCOLA AMBAIXADORA IES TIRANT LO BLANC

ALUMNAT JUNIOR ESCOLA AMBAIXADORA IES TIRANT LO BLANC

Dins del programa educatiu d’Escoles Ambaixadores en el qual l’IES TIRANT LO BLANC ha sigut seleccionat per a participar, presentem els nostres ambaixadors junior de l’IES TIRANT LO BLANC.

Escoles ambaixadores és un programa educatiu de Parlament Europeu que té com a objectiu estimular el coneixement d’Europa i la democràcia parlamentària europea entre els joves. Es tracta d’apropar la UE al nostre alumnat, perquè coneguen les institucions europees, concretament, el Parlament Europeu, així com els valors de democràcia, la solidaritat i la ciutadania europea.

En aquesta sisena edició participen 112 centres de tota Espanya, i sols 4 de València, essent el nostre centre l’únic de la comarca i rodalies. Aquest programa està organitzat pel Parlament Europeu i va dirigit a alumnat de 4t ESO, de primer i segon de Batxillerat i de grau mitjà de cicles formatius.

GRUPS DE TREBALL I S
CADA 25 CONTA: MR74+