19/04/2024
HomeEl dia a diaACTE D’ENTREGA DE DIPLOMES PER A L’ALUMNAT I PROFESSORAT PARTICIPANT EN EL CONCURS FEM FUTUR D’EMPRENEDORIA DEL SECOT.

El dimecres 3 de maig de 2023, va tindre lloc a l’IES Tirant Lo Blanc, de Gandia, l’acte d’entrega de diplomes per a l’alumnat i professorat participant en el concurs » Fem Futur «, organitzat pel Secot per a joves emprenedors i emprenedores.
Fem Futur del Secot, es tracta d’un concurs d’emprenedoria, en el qual participen diferents alumnes i instituts de la província de València, consistent en presentar un projecte empresarial, fomentant d’aquesta forma la creativitat i innovació de l’alumnat, tenint en compte la viabilitat i sostenibilitat del projecte com a premisses essencials.
A l’acte de lliurament de diplomes van acudir dos membres del Secot, Andrés Esteve i Modesto Encabo, representants de l’organització que han assessorat i guiat durant tot el procés del concurs i presentació del projecte empresarial, a l’alumnat participant del cicle formatiu de segon de Farmàcia i Parfarmàcia ( 2CFMZ) , juntament amb la tutorització de les professores del departament de F.O.L Maria Escrivà Olivares i Rosa Maria Boix Moratal.
Des de l’IES Tirant Lo Blanc de Gandía, volem felicitar a l’alumnat i professorat implicat en els tres projectes presentats, així com al Secot per aquests tipus d’iniciatives:
– Projecte empresarial «SAVE EYES»: Realitzat per l’alumnat Daniel Grau Bonilla i Denis Canet Sánchez.
– Projecte empresarial «PARAFARMACIA ÁGORA»: Realitzat per l’alumnat Emma Alcañiz Rico i Julian Falquet LLergo..
– Projecte empresarial «HALCON VIEW»: Realitzat per l’alumnat Júlia Doménech Moncho i Sonia Emilia Max Veres.
Enhorabona i endavant, FEM FUTUR, FEM FP, FEM TIRANT!!!
Col·laboració de l
LLISTAT DEFINITIUS D