HomeEl dia a diaACOLLIDA PROFESSORAT I ALUMNAT PORTUGAL ERASMUS +

ACOLLIDA PROFESSORAT I ALUMNAT PORTUGAL ERASMUS +

L’IES Tirant lo Blanc dins del projecte Erasmus + ha rebut el passat dijous 28 de gener de 2021 al director de l’Escola Profissional Cior, Amadeu Dinis, ubicat a Vila Nova Famalicao, a Portugal, que ha acompanyat una altra alumna del cicle formatiu de tècnic de farmàcia per a realizar les seues pràctiques professionals en una farmàcia de Gandia, junt a la resta de companys i companyes que ja estan a Gandia.  La seua estada, a l’igual que la resta de companys, està prevista per a dos mesos de durada.
El dimecres 3 de febrer la directora Sra. Carmen Fuster, i Regidora de Polítiques Educatives i Benestar Social, ens ha rebut juntament amb la Sra. Liduvina Gil, regidora de Sanitat i Polítiques Saludables, Mediació i Convivència, Relacions Internacionals i Agermanaments, Gent Major i Centres de Convivència, a l’Ajuntament de Gandia.
Agraïm, com sempre, la col·laboració de les farmàcies en l’acollida de l’alumnat i desitgem que la seua estada siga molt productiva.
CADA 25 CONTA: MR74+
Moodle Qualitat